شما اینجا هستید » صفحه اصلی » مشاوره و فروش
مشاوره و فروش

چرا گردشگری  ؟

گردشگری نه تنها گسترده ترین صنعت خدماتی است؛ بلکه بزرگترین، متنوع ترین و پویاترین صنعت در جهان به حساب می آید.امروزه حجم تجارت در این صنعت معادل با صادرات نفنی، مواد غذایی یا صنعت خودروسازی است و گاه از آنها سبقت می گیرد، و یکی از مهمترین صادرات و منابع درآمد مبادلات خارجی در کشورهای توسعه یافته، در حال توسعه و کشورهای کمتر توسعه یافته می باشد.

 

سالیان سال است که گردشگری به عنوان یک بخش اقتصادی در جهان، از رشد مداومی برخوردار بوده است.و به یقین، این بازیگر مهم تجارت بین الملل، در سده آتی، با سرعتی بیش از گذشته و امروز گسترش خواهد یافت. گردشگری، صنعتی نوپا در جهان محسوب می شود، که در ایران نیز از سابقه چندانی برخوردار نیست؛ بنابراین، فرصت های کشف نشده بسیاری را می تواند در اختیار کشور و سرمایه گذاران قرار دهد.

ایران نیز، یکی از مهمترین کشورهای جهان از نظر وسعت و قدمت مکان های تاریخی و فرهنگی به شمار می رود. بر همین اساس، از پتانسیل بسیار زیادی برای رشد، توسعه و جلب گردشگران بین المللی برخوردار است.

 

گردشگری، تجارتی عظیم، و صنعتی پاک و دوستدار محیط زیست است که تمامی کشورهای جهان در رقابتی تنگاتنگ، به دنبال بهره گیری از مزایای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن می باشند. کسب مزیت، جز با اندیشیدن درباره خواسته ها و رفتار گردشگران در مقصد، و به تبع آن، سرمایه گذاری جهت ارائه مناسب ترین خدمات و تسهیلات برای آنها میسر نخواهد بود.این صنعت، در صورت مدیریت صحیح و پایدارگونه، به حفظ منابع طبیعی و فرهنگی جوامع کمک می کند و با اعطای ارزش اقتصادی به اماکن بی رونق، جان دوباره ای بدانها می بخشد.نباید فراموش کنیم که ورود یک گردشگر به کشور، نیروی محرکه ای برای حرکت چرخ اقتصادی کشور و برقراری روابط دوستانه با جهان است.

 

اما با توجه به تنوع گسترده و رقابت تنگاتنگ مقاصد گردشگری با یکدیگر، عواید این صنعت به طور یکسان بین تمامی کشورها و مقاصد گردشگری تقسیم نشده است؛ این نه تنها ناشی از پتانسیل های مقصد، و برنامه ریزی های مدیریتی در منطقه است؛ بلکه، از میزان تقاضای گردشگران نیز نشأت می گیرد. گردشگران از هر مقصدی، امکانات و خدمات خاصی را انتظار دارند. تمامی این عوامل، تنوع و گوناگونی سرمایه گذاری در مقاصد مختلف گردشگری را منجر می شوند.

 

به هر حال، باید بتوان دارایی ها و پتانسیل های گردشگری را به جاذبه، مقصد و محصولاتی رقابتی و قابل بازاریابی تبدیل کرد؛ محصولاتی که منافع اجتماعی و اقتصادی را به حداکثر برسانند، و اثرات منفی را کاهش دهند. به دنبال آن باید بتوان به ارائه مناسب آن به گردشگران داخلی و خارجی نیز پرداخت. تشکل مدیریت ایده های گردشگری به دنبال دستیابی به این اهداف عمده می باشد.

 

یکی از انواع گردشگری که پتانسل بسیار بالایی برای جذب گردشگران از اقصا نقاط ایران و جهان را دارد گردشگری هوایی است . گردشگری هوایی در همه دنیا طرفداران بیشماری دارد و صنعت جدیدی در زمینه گردشگری است . گردشگری با بالن از جذاب ترین گردشگری های هوایی به حساب می آید که توانسته طرفداران بسیاری را به خور جذب کند . سفری هیجان انگیز که در هر نقطه از جغرافیا ویژگیهای منحصر به فرد خود را داراست .

 

ما در مجموعه پروازی آسمان تمام شرایط را برای ایجاد سایت های پروازی جدید در همه نقاط ایران محیا کردیم و تمیدواریم بتوانیم روزی شاهد اجرای بالن سواری در سرتاسر نقاط ایران باشم

بالن سواری تفریحی منحصر به فرد است که برای ایجاد سایت پروازی نکاتی را مورد توجه قرار داد

  1. بالن ها برای دریافت مجوز باید بتوانند استاندارهای سازمان هواپیمایی هر کشوری را بگیرند . در ایران نیز متصدی بالن سازمان هواپیمایی کشوری است که به بالنهای ساخت کمپانی های معتبر دنیا مجوز پرواز ااعطا مینماید . متاسفانه مجموعه ای در ایران وجود ندارد که بتواند بالنی که تاییدیه سازمان هواپیمایی را دریافت کند بسازد و بالنهای ما همگی ساخت شرکت های اروپایی هستند .
  2. بالنها به دوصرت پرواز به صورت فیکس یا مهار شده و پرواز به صورت آزاد مورد استفاده قرار میگیرند . برای بالنهای فیکس موقعیت جغرافیایی خیلی ملاک نبوده و در هر زمین تخت به اندازه حداقل 5 هزار متر میتوان بهره برداری نمود . در مورد بالنهای آزاد موقعیت جغرافیایی بسیار حائز اهمیت بوده و حتما باید در مناطق دشت ، کویر و امثالهم مورد استفاده قرار بکیرند
  3. بالنها بسیار وابسته به شرایط آب و هوایی می باشند و در مناطقی که آب و هوای معتدل دارند مورد بهره برداری قرار میگیرند و در سایر مناطق باید به صورت فصلی از آنها استفاده نمود
  4. سرعت باد از عوامل بسیار موثر در این حوزه میباشد . حداکثر سرعت باد 7 کیلومتر در ساعت برای پروازهایی که همراه با مسافر است مجاز میباشد
  5. در ایران مکانهای امنیتی بسیار زیاد است و برای بهره برداری حتما باید به موارد امنیتی توجه بسیار نمود
  6. بالن ها برای استفاده حتما باید بیمه شوند و تنها بالنهایی بیمه میشوند که مورد تایید سازمان هواپیمایی باشند .

ما در این مجموعه به شما کمک میکنیم تا ابتوانید بهترین تصمیم را برای راه اندازی سایت پرواز بالن اخذ کنید و از صفر تا صد خدمات در کنار شما هستیم

مجموعه پروازی آسمان با دارا بودن مجموعه تعمییراتی 145 و مجموعه صلاحیت پروازی و مجموعه عملیات مستقل به عنوان اولین و تنهاترین مجموعه خدمات بالن در ایران فعالیت نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه تماس حاصل فرمایید .

مشاوره و فروش
  • فهرست
  • تماس با ما
  • پیگیری رزرو
  • رزرو
  • واتس اپ